tisdag 23 september 2008

Dear Eddy... du kanske hör illvrålet?!

Det är bara jag som skriker eller rättare sagt vrålar ut min avundsjuka för att du var på London Design Festival i helgen dessutom... without ME! Buhuuu. Nä jag är inte svartis alls! Vill åxå! Vad? Åxå åka på designmässor. Det närmaste en sådan jag kan komma är nog Elmia mässan, hahaha! Visserligen gör jag ju det jag kan bäst då. Minglar runt och äter gratis-mat (hoppas inte någon av mina kära underleverantörer hittat hit och listat ut vem jag är... höhöhö). Risken finns ju nu när jag ska börja jobba igen, av någon outgrundlig anledning förvirrar mig upp till Stockholm och ställer mig och knackar på hos Ergonomidesign och säger "Hej här har ni mig!". Mja kanske inte, lite lokalsinne har man ju skaffat sig genom åren så tyvärr? kommer jag hitta mitt skrivbord. Såg i alla fall att det fanns snygga Bolly-glas på Festivalens hemsida... man kanske ska införskaffa sig några?

Foto: Från Charles & Marie.


1 ... so you do know how to write?:

Patsy and Edina sa...

I heard you dear friend!!!