fredag 9 januari 2009

Dearest Pats, har vi gått i pension? Det är 8 dagar kvar

Vart tog vi vägen? Har vi glömt att vi har en blogg att sköta? I'm here darling!
Jag misstänker att tillvaron är lite rörig för dig just nu med diverse omställningar och come back till el jobbo. Jag får hålla stämningen på topp här än så länge tills du tittar in.
Med risk för att vissa saker inte passar i storlek och andra har gått ut bäst-före-datumet så tänker jag ställa lite stuff vid din dörr nästa helg, bara så att du vet. Vare sig du vill eller ej.
Store K har match i dina trakter och det är ett ypperligt tillfälle att bli av några paket. Jag hade som misson att leverera allt under 2008 men eftersom det skulle bli liiiiite trickigt att flänga på stan med stora saker och lösa delar som riskerade hamna lite här och där så valde jag att inte ta med något alls. Ödet lekte i sin tur med oss så Flisan och MrH blev sjuka. Ingen nyårsfest för er hos oss och det var synd:(.
Men nu så! Med något skrynkligare utseende och med lite piff signad av lilla O (hon hittade en penna häromdagen och ritade på varenda paket:/) så får ni äntligen allt. Hoppas jag. Snart. 8 dagar kvar.

1 ... so you do know how to write?:

Anonym sa...

Jag hoppas nu när ni tar er så långt som till vår brevlåda att ni kommer in åxå? Det finns mat och fika innanför dörren. Jag vill inte veta av någon "drop-and-run". Vilken dag kommer ni?