tisdag 24 februari 2009

Dear Patsy!

Då har ni samma tur som vi med prylar, vi räknar alltid med att vi måste tillbaks till butiken. Fungerar det från start så är det bara bonus.
Jag vet inte vart dagarna tar vägen. Jag räknar stenhårt med att du uppdaterar dig om Rigaresan via den andra bloggen så lägger jag krut på att skriva här allt annat stuff (vad vet jag inte riktigt!).
Vad gäller kaffeinköpet vet jag inte heller när det skall äga rum, jag startade en fajt några länder bort (fast jag själv inte är inblandad hehehe) och sitter här och väntar på att mina kära kollegor skall komma överens om något passande, som passar moi. Under tiden tänker jag INTE palla mig dit. Gör jag det så blir det privat! Jag kollar på helgresor och det kliar i mina fingrar att bara slå till med något enkelt. Just nu så kan jag tänka mig att åka dit på en lördag och komma hem på en söndag. Du vill förmodligen stanna där längre när vi tar oss dit tillsammans (?) och åka senare på året (?) så jag får slänga frågan där hemma för att få en anhängare (!).
Jag trodde att min privata mobil hade ballat ur för gott. Jag lekte nu-är-jag-en- mobilfixare-expert och efter att ha pillat hit och dit, varit inne på delar som bara blottades vid tillverkningen och vips så fungerar mobilen utmärkt! Jag behövde inte ens göra en supertransplantation eller leka med lödpennan (vilket var synd)... Just nu känner jag mig som Dr She Mobile!
Varför vägrar jag köpa en ny? Den är så fiiiiiiiin ju:)

0 ... so you do know how to write?: