tisdag 28 oktober 2008

Dear Eddy... hört talas om Powernap?

Jag har sprungit runt och letat efter överföringskablar idag. Råkade dock ta omvägen förbi sovrummet och min säng vilket resulterade i att jag vilade medan lilla L sov. Under mina tio månader av "ledighet" så var det här första gången jag gjorde det. Har liksom inte riktigt fattat varför man ska sova när man äntligen kan få lite egen tid? Nu förstår jag eller rättare sagt nuförtiden blir jag rätt trött av att springa efter lilla L när hon röjer runt här hemma så en powernap sitter ganska bra. Visserligen har jag vässat hörseln så att jag inte behöver vara på samma plats varje sekund och kan ibland höra när det är något fuffens på gång. (Fuffens = pilla i elkontakt, slicka i elkontakt, käka DN, etc,.). Visst jag är fortfarande rookie så jag kanske ska vila när L gör det så jag orkar med dagarna.


0 ... so you do know how to write?: