torsdag 30 oktober 2008

Dear Eddy... Jag blir lugn i själen!

... När jag ser att Adidas kommer att ta fram ett par riktiga "räser-pjuck". Bara tanken på att jag kommer att ta mig framåt med raketer under mina fötter känns så mycket mer betryggande än vad dagens Climacool kan erbjuda mig. Det tråkiga i kråksången är att jag kommer att få vänta så himla lääänge innan jag får dem. Du råkade inte se något årtal där i framtiden?

Någon som kan gissa Eddys favvo-film? Ja jag vet hon har ett par tre stycken favvo-filmer... men hallå? Take a guess!

2 ... so you do know how to write?:

Anonym sa...

Gissa? Jag vet! Det är jättelätt... "Stor i Japan...". Den där serien med de där två killarna som är med i något experiment.

Anonym sa...

Mja?! Nu gällde det ju vilken FILM inte TV-serie hon tyckte om...