måndag 6 oktober 2008

Dear Eddy... Äntligen måndag!

Eller vad säger du? Den här helgen gick lagom snabbt, skulle tro att det delvis var tack vare det typiska Englands-vädret som vi hade igår. Visst man borde ju vara van men nej, nej, nej. Inte heller några gummistövlar inhandlade än, dock har jag hittat dem jag vill ha (ett par Gula Viking-stövlar) på COOP Forum av alla ställen! Helgen har i alla fall ägnats åt fika på Torekällberget, 4-års kalas och en tripp till IKEA, igen! I lördags åkte vi runt och letade efter en sådan där radiostyrd polisbil som Hajenn fick när han fyllde 3(?) men hittade inte ens något liknande så det blev en radiostyrd Audi istället. Ankan blev mycket glad OCH så även Ankans pappa... det var nog bara tur att det inte fanns några laddade batterier i huset för annars hade man med 100% fått sitta med benen i vädret hela kvällen. Bra för magen, sämre för det sociala. Igår lämnade jag sambo och lilla L för att traska runt på IKEA, igen! Kan nästan erkänna att det börjar bli lite trist att åka dit... eller så var det fööör många människor som inte gick i den takten eller riktning som jag önskade. Jag kom i alla fall hem med lite glasburkar och en muffinsform! Bra att ha när jag leker "Leila bakar"!
Hur var din helg?

0 ... so you do know how to write?: