lördag 8 november 2008

Dear Eddy... "I´ve got mail!"

"Stääänk juuu!". Sitter här och dricker latte för fulla muggar... snart kommer jag nog att bli lite stissig! Och på tal om stissig så tog jag mig till Designtorget igår. Buhuuääää!!! Suck!! Stön... Det fanns lite att pilla på där. Även för mig. Inte bara för Lilla L:s långa fingrar. Var faktiskt lite nervös för att hon skulle dra ner något fast jag antar att de har någon slags försäkring mot "barn som river ner hela stället". Om inte annat så bör de nog skaffa sig en mot det. Var en sväng på Stockhome såg en Hoppren som jag starkt funderade på att släpa med mig. Det var lilla L som avrådde mig. "Hallå morsan?! Vart hade du tänkt att jag skulle sitta då?". Så jag lämnade Hopprenen åt sitt öde i jaktmarkerna. Tänkte att jag kan rädda honom nästa gång jag är där, djurvän som jag är... Traskade även in på Spiti och drömde mig bort bland deras härliga kuddar. Efter ett par tre timmar fick vi nog. Insåg att det är bättre att ta sig upp till Stockholm typ en måndag eller tisdag och inte en fredag...

Fotocollage Pats and Eddy.


0 ... so you do know how to write?: