tisdag 11 november 2008

Jag anade det

Jag vet Pats, det är hög blingblingfaktor på Vera Wangs Princess! Därför var jag noga med att markera att det INTE var den jag ville köpa. För om man skall bedöma förpackningen skulle Princess helt klart hamna på min parfymhylla men har du luktat på den??? Gillar du den? Den är i alla fall för min smak alldeles för söt... Jag försökte verkligen intala mig att Princess var bättre är Truly Pink bara för att blinga extra mycket på morgnarna och det gick inte.

Men vem är jag, en stackars Eddy som faller för starka parfymer som Bulgaris... jag blir knäsvag av den och både estetiken och doften lever verkligen upp till vad de lovat! Kolla gärna på hemsidan ... åh... den väcker uuuuhs and ahhhhhs... man kan dessutom läsa sig mätt på designen, doften och allt man kan tänka sig undra om den där lilla juvelen...
Det finns dock en liten risk att jag inte doftar jasmin fram till vinterns slut. Med tanke på att jag överdriver med det mesta som går att överdrivas kommer jag antingen att lukta mig sjuk av den (plus min omgivning) eller så kommer någon annan att gömma min flaska så att de slipper ha en vandrande ångmoln på avdelningen.

Och nej, det är ingen kvällsdoft i min värld!!!

0 ... so you do know how to write?: