måndag 3 november 2008

På tala om Bolly...

Dear Pats, jag tycker inte så mycket synd om mig själv nu när jag fick reda på vad det är för hotell jag skall bo på imorgon. Imorse muttrade jag att jag inte kände riktigt för att ta mig till Köpenhamn och så var det halt på parkeringen så jag såg mest ut som en gnällig bambi. Jag bemödade mig nu att kolla på när jag måste åka till Arlanda och passade på att se vart jag får tak över huvudet. Eftersom sekreteraren så snällt bokade The Square mitt i Köpenhamn, jag har inga middagsmöten imorgon och dessutom har fått en del avbokat dagen därpå kan jag knappast klaga på tillvaron just nu!
Jag minns inte riktigt vart Bolly kom in i bilden men det kanske var jag som såg mig själv i ett badkar med ett glas bolly i handen?! Kan det ha varit så jag kom på titeln:)?

0 ... so you do know how to write?: