tisdag 2 december 2008

Dear Eddy... Santa Claus is coming to town soon!

Vet du om han kommer till stan tidigare?

Jag skulle vilja veta OM det är somså att han kommer hit någon dag tidigare för då skulle man kunna bjuda honom på middag. Då får han visserligen ta med sig några tidiga klappar för jag önskar mig Lisa Bengtssons tallrikar (pssst! Tomten du hittar dem på Designista) och sen vill jag nog dricka glögg ur hennes nya fina glöggmuggar (Kolla in dem hos Husmusen!)... har för mig att de kommer att säljas på Designgalleriet i Stockholm nu i December så du (tomten) kan ta en sväng förbi där åxå innan du kommer hit! Det var nog allt för nu. Jag återkommer med min önskelista för den är inte riktigt klar än. När har du deadline?

Bildmontage Pats and Eddy.


0 ... so you do know how to write?: