fredag 5 december 2008

Dear Eddy... jag har varit snäll!

Därför tror jag att det lutar åt en ritbräda, hehehe! Men boka inga tågbiljetter hit än va´?. Man vet aldrig Tomtens talesman har även hört tjat om en Wii fit-bräda det senaste halvåret så jag anar att det hela kommer att bero på hur Tomtens talesman här hemma är ute i god tid eller inte. Förra året var han det INTE därför blev det Electrolux Ergorapido, preciiis vad varje kvinna vill ha i julklapp! "Ja en dammsugare, nu kan jag utföra mina hushållssysslor ännu bättre" fast i mitt fall så är "ännu bättre"= "åkej jag hittar inte dammråttan som legat här i 2 veckor. Har han flyttat? Jaja han sögs in i den här mackapären, okej!". I och med att jag var hög på gravidhormoner vid den här tiden förra året så passerade händelsen obemärkt. I år kan det bli svårt att komma undan ett sådant inköp...

0 ... so you do know how to write?: