tisdag 9 december 2008

Jag är här Pats!!!!!!!!!

Dear Pats, vad dålig jag har varit på att skriva! Och vad glad jag blir när jag ser att vi deltar i tävlingar, du gör ett bra jobb dear frändis!!!
Jag har ont i halsen idag:( och så har vi varit hemma ett par dagar men oroa dig inte, lilla O har varit skensjuk endast i förrgår och sedan dess busat i 190 och storebror har haft ont i halsen men inget som har påverkat mysfaktorn av att vara hemma och njuta. Idag kan jag stämpla mig som småkrasslig men eftersom det gjort så ont i min hals imorse, så har jag rätt till att dricka varmchoklad heeeeela dagen?
Mina påsar mår bra, tack. Jag kanske bör bli bättre på att rapportera och framförallt fotografera?! Det blev kläder, ätbara saker och annat trevligt. Det är otroligt vad mycket man kan trycka ihop och klämma in i en väska! Jag vet att du undrar egentligen hur det har gått med mitt uppdrag, ja... jag råkade springa på Santa i London och sa till honom att han kanske hade plats i sin säck och kunde hjälpa mig. Han skrev det på sin lista. Nu återstår för dig att vänta och se om han kom ihåg vad jag sa till honom:).
Jag har har ett roligt projekt på g. Det där rummet jag håller på att styla är nästan klart så jag får lov att fota lite och lägga ut i bloggen. men inte idag, MrB har storbakat både pepparkakor och lussebullar så du anar att jag blundar inför faktumet att flisan bet dina lööövehandles och att vi borde ut och springa eller hur dearest darling?
Jag är rustad med sovpåsar hemma, alla sover och klockar är över 9, det är dags för mig att ta en god kopp kaffe och starta dagen.
Kram babe!

0 ... so you do know how to write?: