söndag 21 december 2008

Guitar Hero

Pats, vi har snackat om plattan till Nintendo Wii men har du testat Guitar Hero?????????
Efter ändrade planer för gårdagen roade vi oss hos vänner och de har en Guitar Hero hemma! Hmmm... den som kanske roade sig mest var jag som la beslag på guitarren och sällskapet började fundera på om de fick testa spelet någon gång... Mr B övervägde att lägga sig i deras soffan för natten.
Av alla få spel jag har haft minsta intresse för (väääldit få) tror jag att just Guitar Hero vinner!
Så just nu sitter jag och funderar på om jag inte skall investera i en sådan? Något tålamod att vänta på tomten verkar inte finnas inom räckhåll.
Lilla O verkade hänga med då hon glatt sprattlade fram till sena kvällen med en damsugarskaft som hon låtsades vara en guitarr, det här bådar gott!

0 ... so you do know how to write?: