söndag 21 december 2008

Guitar var det

Vad spelet än heter så vill jag ha det Pats. Men om du råkar träffa Santa och om det är så att jag måste välja presse så väljer jag faktiskt att uppleva under 2009 flera dagar som den här! Idag har vi slappat, jag har hittat min dator i lugn och ro, pysslat, målat och till och med kollat på film.
Jag är INGEN ABBA-fan, de som känner mig vet det, men Mamma Mia! - The Movie var faktiskt bra!!! Jag tänkte då på dig eftersom jag vet att du gillar stå framför spegeln med en spray-flaska till mic och sjunga dancing queen, nästa gång du gör det kan jag hänga med (och tycka att det är ok:))!
Efter att ha lindat MrB med silvertejp runt soffan lyckades jag få fast karln, efter det var det bara att trycka på play och sätta mig på honom (så att han verkligen inte smet), då kunde vi njuta av filmen. Tro eller ej så tyckte han också att filmen var bra, undrar om MrH går med på att se på den?
Olivisen dansade framför tvn, helst framför skärmen så att vi inte råkade missa hennes moves. Till det gick det åt en ask med whiskypraliner, undrar om Wii-brädan behövs i alla fall?

0 ... so you do know how to write?: